Bäst!:)

Underbar dag med bästa vän!
Skolan va helt okej idag och provet kändes okej oxå! Första gången jag lyckats skriva på allt.. Hehe:) sen blev det fixa med Moa gumman och sen när vi sitter och babbla på om allt så blir vi bowling sugna och så blev planen för kvällen! Fett kul men ont som satarn o handen! Mitt i allt bestämmer vinst förloraren ska laga mat till vinnaren, och wipps så va det på liv och död!;) haha folk som va där måste trott vi va dumma i huvudet på redigt men vad fan gör det? Kul hade vi! Och just det glömde vem fan är bäst och vinner?! jo jag! Så Moa ska laga mat!!;) hahaha;) fett najs dag måste jag säga!! Love u bff:) <3 seg på att ladda upp men till slut så!
Bilderna går ej upp så hoij


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0