Hej jag har tråkigt

sitter på sista teori skiten nu, äntligen sista.. Och beskriva denna måndagen är raka motsatsen till min helg! Avgör själva!
fredags möös med lite brudar och kräftskiva;) och sen hämtade pojken upp mig med Mange o Fransson så blev det möös med dom istället :)
Lördagen hamnade vi i jkpg men päronen o sis o Danne, shopping:) sen möös vi hos Mange på kvällen med massa roliga incidenter :) skrämde iaf hans sis o hennes kompisar:)
söndagen bara chill och chill med älsklingen :) puss på dig!!:)
och gissa vad jag ska plugga ikv.. Förmodligen kommer jag att skita i det och se hur provet går ändå(y) jaa men hejdå tråkigt inlägg på allvar ! :*


Kommentarer
Postat av: Din älskling <3

så söööt! love your lips! <3

2012-10-01 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0