Jag bryr mig hur mycket som helst!

aldrig fel när kära pojkvännen kommer och myser ner sig i soffan med mig en stund och förstör mitt älsklings program men kollar mycket hellre på honom så glad för det!! fan vad jag saknar honom efter bara en timme:( vill bara gosa mer mig och somna jämte honom inatt, precis som alla andra nätter! dessutom 1 månad idag(à) min älskade lilla skitunge till pojkvän och bästavän som jag kan bete mig precis hur jag vill med som jag älskar!! Så lycklig! Underbaraste månaden kan jag lova:) vad jag saknar min Daniel!:( kan börja lipa, och jag är töntig men i dont care!
jag älskar sötisen min hihi :** vet att du älskar bilderna på dig hihi det gör jag oxå fining!!:*<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0