lördag var det idag! men jag har lov så skiter i!

-jag älskar att få somna vid din sida och känna mig älskad av den finaste människa som finns! och att få vakna upp av en puss är obeskrivligt! jag tycker mycket om dig daniel! nu blir det stan en sväng med mamma efter som moa INTE SVARAR! ;* gissa på du sover.?? ;) sen få man la se vart dagen tar vägen men alltid något! höstlov för tillfället så klagar inte det minst! :) känns verkligen att det behövdes med lite lov nu för skolan gör mig totalt off!! vad mer händer för kul, jo det vanliga pojkvän, kompisar, plugga, ja det är väl det som man lever för! :) de två senaste proven är verkligen inget att hurra för om man säger så! haha det är fan pinsamt med vafan fänner man inte för att plugga så gör man inte det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0