måndag kväll ändå lycklig

fundera på att antingen lägga ner bloggen helt, för inte kul med typ nått inlägg på och då, och helt o intressant dessutom. eller bara skita i det och fortsätta som vanligt :) haha... men nu är det bara plugg och pojkvän som gäller.. hum inget att göra åt är man kär så är man :) pluggat för lite men nöjer mig med det och ska snart bädda ner mig i sängen och kolla på Dexter (L). madde visade en kanon bra sida så nu kan jag kolla hur mycket jag vill :) ont i halsen på både insida och utsida hur men nu kan ha det, och i huvudet, välkommen tillbaka gamla vän.. förvåna mig inte ifall jag blir sjuk nu,, men hoppas alvedonen gör sitt medans jag kollar Dexter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0