Plugg plugg

Efter idag blir det fan inte mer plugg denna veckan! Totalt uttråkad! Tur att man har en Sötis som kom efter skolan och höll mig sällskap en stund!:) uppskattas mycket när man ej vill plugga!:) innan skolan körde jag med apladalens körskola, alltid kul på morgonen.. Nä men det va faktiskt det men hade mycket hellre sovit (a) träffade även min saknade vän och han är fan guld värd! alltid tråkigt när man vant sig vid för längesen att träffa honom konstant till att sedan bara träffas ibland och sen till aldrig, men nu lite då och då iaf och det är jag glad över! nu ska jag se om Dexter skiten vill funka annars tar jag nog och sover eller mobil Spel för det är grymt kul!:) puss på er hoppas ni sover gott!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0