Pluggandet kan gå och dö!

va och käkade med Madde efter skolan, mysigt som fan!:) sen drog jag till körskolan och gjorde det testet på 70 frågor och ja gick bättre än förväntat men långt kvar:) sen drog jag hem och hoppades på att orka plugga men oj vad mycket intressant det fanns på tv, repris överallt men varför inte lixxom:/ sen kollade jag på Dexter i typ en timma nu och försöker plugga lite till och från men nej min hjärna vill bara drömma sig iväg. och att läsa en uråldrig bok från tiden innan jorden fanns är fan inte kul, man förstår inte språket helt enkelt men är det läxa så är det? Hatar svenska! Men jaja ska sluta deppa över plugget nu men det är så mycket att göra bara! Jag har tråkigt! ska fan mysa ner mig med chokladmjölk och mysis kläder och en gosig filt sen!:) blev typ äkta taggade på det men få la se!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0