Skjut mig och jag skulle bli överlycklig!

Något jag verkligen inte klarar av är att plugga. Ja helt fel linje men vad gör man inte för fel som tonåring!
har två relativt svåra prov, eller aa enligt mig två omöjliga prov denna veckan.. Och programmeringen är imån, känner mig inte förberedd alls och det är bara för mycket att komma ihåg. Fysik provet som är på fredag har jag inte ens börjat kolla på.. Och det är det största som vi haft tror jag, och kollade på planeringen och har ej gjort hälften av vad man ska.. Snacka om ett rent helvete! Och snackade med Madde nu om allt plugg efter lovet, och jaa.. Ännu mer vill jag lova.. Haha asså snacka om att jag tänker plugga nu på lovet för att inte få f i alla ämnen.. Hatar att plugga vanliga dagar, vad tror ni då att jag tycker om att ens tänka tanken på att behöva plugga på lovet.. Jaa.. Stackars er som varit så dumma och läst denna skiten! Ni måste få ångest hela livet! :* nä nu ska jag snart äta, as hungrig! Sen snabb dusch och mys kläder på ich slutligen tvn för efterlyst! Kan nog lyckas trycka in ett avsnitt av Dexter med!:) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0