Soffan är mysig!

Ligger just nu i soffan ny duschad och glor på tv. Jätte ont i mitt örhängshål..:( svinont verkligen, helt infekterat.. :(
Hade inte varit helt fel att faktiskt gå och lägga sig och antingen sova eller kolla på dexter för hinner inte med det på helgerna då mina helger är underbara med en underbart fin pojkvän! Sena nätter och tidiga morgona inte världens bästa sömn men inatt sov jag fan hur skönt som helst som jag kan tacka älskling för:) ja men fett rolig och mysig helg:) han är fin på alla sätt och vis <3
Även hunnit med att fira Evy idag, måmås syster. Dock väldigt trött så va ganska off(a) men men blir nog faktiskt sängen nu och mår sjukt illa! Vet i fan varför men varför inte lixxom:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2364415/images/2012/pic_507b0b09ddf2b32ceb003156.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2364415/images/2012/pic_507b0b0fe087c34d89c92224.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0