Vissa snarkar!:*

Försöker nu sova med en snarkande pojkvän jämte mig! Så himla söt ändå! Ligger och tänker tillbaka på hur underbart tur jag har som kan hålla hans hand och säga högt till alla att han bara är min från ungefär 2 månader tillbaka i tiden och i evigt framöver, det är något speciellt och jag tror det kallas för kärlek. jag kallar iaf det för sann kärlek och sann kärlek övervinner allt!
Jag är iaf den lyckligaste tjejen på jorden, bästa pojkvän, bäst, underbar, älskad bästa vän, fina vänner! lyckligare blir man inte!
Och att få lyssna på hans väldigt höga snarkning och tänka tillbaka allt underbart och allt otroligt som kommer att händ ska jag nu göra ett nytt försök till att somna!:)
Avslutar med att snart ska fan Moa och jag dra utomlands, spontant planerat eller vad fan som helst! Sol bad värme och sprit jag bryr mig inte! Älskar er allt! :** <333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0