onsadg

Städar och kollar på friendzon, inget bättre för mig så varför inte:) skolan gick alldeles för snabbt idag, två lektionen som allt på onsdagar men känns som om jag inte ens varit där utan bara varit och fult mig på eko men Madde! Haha fett kul!:) sen blir det la att hitta på nått med henne ikv :)) alltid lika skrattigt! Trött på att det ska vara så sjukt kallt! Vill utomlands och har förvarnat mamma att jag så kommer dra då jag fyllt 18 och bestämmer själv! Haha fan vad kul man kan ha;) men men ska la åter till städningen nu för att göra mamma glad:) fjäsk på g!
Åååhh såg att det va chips på bilden!!!! Tror jag iaf! Fan! Ska pop popcorn om
Jag hitta bara för de.. Hejdå allt nyttigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0