Vardagar händer det typ bara söta saker?

Vet i fan vad som finns att skriva, skolfoto idag.. Bra att det var en vanlig dag då man inte fastnar på bild men skit samma! Fryser som fan men inte konstigt när man ha linne och det är svin kallt! Gårdagen var det lång dag inte hemma fören typ 7 och då kom älsklingen och gjorde sällskap när jag egentligen skulle plugga, och läraren tjatar om att jag inte lämnat in uppgiften.. Konstigt är ju inte klar!!! Men ska la försöka göra klart den när jag orkar! Vilket Inte är nu! Men började kolla på en film igår kväll och vågade inte se klart haha tönt som stänger av när det börja bli lite läskigt (a) nä hejdå ska skaffa mig ett liv nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0