Hemma tisdag

Helgen har varit helt toppen! Fredag massa skoj med mois sen donk med glass och två knasbollar som hängde med hem för att dricka kaffe.. Haha söta:) efter att dom fick nog av kaffe körde vi martin till coop o hem med moa o sen raka vägen till älsklings säng och där stannade jag resten av helgen!:)

lördagen hälsade vi på jesper mysmys sen hamnade vi hos mange med massa andra :) och söndagen fotboll med mina små underbara ungjävlar! Sen slutade det med fika på bolmen men systrana svensson mangnus och daniel:*

gårdagen i skolan va att bara lyssna på projektarbeten hit o dit men tyckte inte det gav något alls! Sen faktiskt träffa min älskling...!!! Underbaraste på jorden faktiskt! :') sen chillade vi runt och hämtade js och träffade saran simon o mich :) myyycket trevligt:)

Så idag har jag bara luggit hemma och nyss varit o ätit hos måmå:) alltid lika gott o trevligt!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0