söndag va det här!!

jahopp slutet av en ganska bra helg!:) somnade jämte dom två bästa som finns, min pojke och min bästa vän!!
Och lördagen bestod av film tittning med pojke och mangnus, f&f 6 hur grymt bra som helst!! Och samtidigt på det kom härlig krampningar i magjävlen. Så blev film när jag kom hem med för omöjligt att somna o behövde tänka på annat!! så framåt 3 somnade lilla tess och upp klockan 8 för att bege sig till ullared vid 9!:'( goo kramp som fan hela härligt ullared, borde stannat hemma vill jag lova! Men men ännu bättre huvudverken på ingång och magjävlen känner ej för att bättra sig.. nu ska jag försöka sova och bli bra! Hejjhopp på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0