Helg bästa

Fredagen började bra, halvår med finaste. Så mys och lilla k:) sen iväg till martin med massa goa människor :)
Lördagen Låg vi och sov bra mycket, vaknade dock 9 men massa powernaps hela tiden :) för att bli pigga så drog vi till martin igen och sen körde han till gymmet och då drog vi till biltvätten och det visade sig att den grå bilen va svart :o haha:) så drog vi till mig och käkade glass med chokladsås :d och sen ville martin hämtas så drog vi och hämtade han och köpte massa pizza och godis och chillade till mello med lite goa människor till :) bästade små barnen spelade bra i söndags!!:d dom spelade mot södra och bor:) så himla duktigt!! Stolt över skitungarna :) och min fina lilla pojke som va och kollade nästan hela tiden :)) sen resten av kvällen chillade vi bara :) mycket mysigt!!:)
Och nu måndag:( lång måndag dessutom :( och spärrade mitt bankomat kort i fredags så visste att jag skulle hitta det.. Gissa vad.. Jag hittade det idag.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0