Så patetiskt men men what to do!

skiter i det och tar det roligaaaa!! Torsdagen blev spenderad med magnus och daniel, mat en la magnus casa mumsigt! :) och fredagen spenderades med ett par brudar och goshit! Harrys i täten och underbar säng med bäst sällskap innan man somnade! Som jag saknat min pojk och då var det bara fredagen jag inte träffade han:( och bästa lördagen var att åka till ullared med sis mamma matilda och hennes mamma! Fett kul och inte allt så trött som jag trodde! Massa pengar borta men vad gör det! Och kvällen tog oss till martin med mello och scobidoo (stavning:( ) hhaha. Sen hem och sen lite senare drog även min pojk för båda mådde dåligt:p kollar på favorit program och senare blir det fotboll med mina favorit killar och tjejer! Miss my boy men what to do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0