Feb. 23, 2014

sjuka maddafacker vad du är underbar! du, jag kan säga att du är den ända som lyckas att ringa o väcka mig precis när jag somnat så här sent o att jag påriktigt gå upp för att snacka med o erbjuder att komma hit!! och att du kommer hit gör mig att le som en bajs!!:) hoppas att det iaf gav dig några idéer och att det löser sig för det är du värd!!♡
förövrigt har kvällen varit perfa drog
först för att mysa med två sötisar sen hem o käka o invänta fiiia gumman! sen suuuupa o tillslut nu igen efter att suttit o snackat med en jääävla bästa vän ligger jag åter i sängen och ser fraaaaam emot att få gå upp tidigt imån!!!(y) kommer dock ejj lyckas somna nu!! men det är han värld och skulle gjort de 10000000 gånger om på 1 dag om de vore så!:)))
meeeen godnatt!!;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0