woopwoooooooe

börjar med 2 lektioner och 2 timmars hål som man spenderade med bästa mäkus o massa tjööt o os självklart! back to school för to cool to be at mäkus place!:*
sen blev det världens godaste mat hos lills måmå med efträtt och sen till skolan igen för grupparbet! skulle blivit mer plugg egentligen men plugga är inte riktigt min grej.. hehe (a)
and a phonecall from u make everything... och att inse hur underbara ens vänner är! behövs inte ses o snacka med alltid o ändå finns ni där!! big love!
specillet till en vän som nu betyder massor igen på ett annat sätt, kom hem!
iaf godnatt alla för nu ska jag sova som en prinssessa för jag är så söt som en och det säger min mamma!:'*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0