ett trevlig litet inlägg så där bara:')

efter en dag i skolan blev de att försöka plugga med gossip girl i öronen så alla vet nog hur mycket tid jag ängnade åt pluggningen! sen blev det att träffa moa o ida o sen till klevshult! trevlans!:)
och nu ligger jag ner bäddad färdig för att nana o då saknar jag någon att lägga huvudet på och somna till slagen av ett varmt helgott hjärta!! första gången på länge då jag saknar att ha någon man babblar med tills man istället pratar och svarar i sömnen med, kolla på varandra o säger samma saker för att man är så söta(a) well well tur att jag har min egna lilla kärlek grodis!! bara att han verken pratar, svarar eller har ett slående hjärta!! där fick ni tess tankar denna torsdagen som kom smygande från ingenstans:*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0