ten feet tall

'visa dig aldrig svag för någon för det kan vara deras glädje' 
vi alla har våra upp och ner fångar och denna helgen har la varit så, tur att man kunde fly o bara leva i en fantasi värld nån timme :) 
helgen har la rullat på och i fredags blev det jkpg centrum med goa människor! :) hela lördagen bestod av att chilla vlket behövdes men även söndagen gick åt till att chill så man kanske orkar plugga i veckan för fyfan vilken underbar vecka jag har framför mig med allt plugg... kommer sluta med att jag ger upp imån! :') nu är iaf svenskan halv klar och det har bara gått åt hela dagen.. ska dock vara inlämnad imån.. lycka till med det säger jag bara! 
kollat klart gossip girl nu med så då borde plugget ligga i första hand nu! det återstå att de ;* 
 
Foto: ✌
ligg alltid steget före, så blir du en vinnare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0